کپکام: نگرانی طرفداران از بابت “DMC” را درک می‌کنیم
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 17 آذر 1391
نویسنده : داني

 همان طور که می‌دانید هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین عناوینی که شرکت کپکام آن را در دست ساخت دارد، عنوان «شیطان هم می‌گرید» است؛ با تایید این عنوان و انتشار اطلاعاتی درباره آن طرفداران قدیمی این سری بازی محبوب از بابت این بازی و تغییر و تحولات زیاد آن نگران شدند که حال؛ سازندگان بازی به طرفداران قول داده‌اند که نسخه جدید «شیطان هم می‌گرید» باب میل طرفداران خواهد بود.

 

 

 

از دلایل اصلی نا رضایتی طرفداران از این بازی، عوض شدن استودیو و کارگردان سازنده بازی و تغییرات بسیار عمده و گاها عجیبی که در گیم‌پلی به وجود آمده است؛ می‌باشد.

اما در همین راستا آقای “مایکل پاتیسون”، مدیر بازاریابی قسمت اروپایی کپکام در طی مصاحبه‌ای با خبرنگار CVG به مردم قول داده که «شیطان هم می‌گرید» باب میل آن‌ها خواهد بود:

“ما کاملا درک می‌کنیم که چرا طرفداران قدیمی این سری از بابت این عنوان جدید نگران هستند و به آن‌ها حق می‌دهیم. اما آن‌ها باید بدانند که زنده ماندن یک سری بازی که مدت‌ها است طرفداران زیادی دارد بسته به تغییراتی است که در گذر زمان روی آن انجام می‌شود و این کار بسیار سختی است. “

وی در ادامه گفت:

“ما باید خطر می‌کریدم و «شیطان هم می‌گرید» را تغییر می‌دادیم؛ این کار برای کپکام لازم بود. راستش امروز دیگر واقعا نمی‌دانیم باید چه کنیم! اگر در بازی تغیی ایجاد کنیم می‌گویند دیگر باب میل ما نیست؛ اگر تغییر ایجاد نکنیم می‌گویند تکراری است و بهتر از در شرکت را ببندید و بروید!”

نظر شما در این باره چیست؟ آیا واقعا اعمال تغییرات بزرگ و زیاد در این بازی به ضرر آن خواهد بود؟

 

 

Devil May Cry
سازنده: Ninja Theory
ناشر: Capcom
سبک: اکشن سوم شخص
تاریخ عرضه: ۲۰۱۳ January - دی ۱۳۹۱
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب